štvrtok, 3. septembra 2015

Knihomoľská taška

Už je tomu dlhší čas, čo som si našla, spolu s priateľom, záľubu vo vlastnoručnej výrobe darčekov a maličkostí. Takýto prejav si cením viac ako kúpený darček. A ak je táto pozornosť, ešte k tomu, vyrobená doslova "len tak, pre radosť", je následná eufória z neho ešte väčšia. V týchto knižných chvíľkach by som sa s Vami chcela podeliť o doplnok, ktorý mi priateľ vyrobil pred nedávnom, a ktorý mi robil posledné týždne spoločnosť takmer každý deň.
Už dlhší čas som sa pohrávala s myšlienkou vyrobenia knihomoľskej tašky. Určite všetci poznáte tie obyčajné, plátené tašky cez plece, ktoré je možné rôzne ozdobiť, a potom do úmoru nosiť na nákupy. Ja som si pre seba vysnívala tašku, v ktorej by sa krásne nosili knihy, ale na druhej strane by som si ju mohla vziať, trebárs aj, do práce namiesto kabelky, či na výlet do prírody.

Moja knihomoľská idea prerástla do realizácie. Môj milý špeciálne, na základe mojich vyfantazírovaných predstáv, nakreslili na tašku krásny motív. Presne podľa želaní sa mu podarilo spojiť dve veci, ktoré ma vždy vedia priviesť na pozitívne myšlienky a odbúrať od negatívneho stresu. Knihy a stromy.

Podľa mňa je ten námet dokonalý a hlavne sa na plátenej taške nádherné vyníma. Musím zhodnotiť, že sa v nej knihy nosia skvelo a s veľkou radosťou. Týmto príspevkom by som chcela už asi po tisíci raz poďakovať svojmu šikovnému priateľovi za nádherný knohomoľský darček a aj mojej sestre, vďaka ktorej vznikli fotky k tomuto príspevku. Je úžasné mať okolo seba takýchto skvelých ľudí!









8 komentárov:

  1. Tak to je totální paráda :) představ si, že i já si vymýšlím knihomolskou kabelu :D až si jí udělám, musím jí taky nafotit. Přítel si zaslouží velkou pochvalu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priateľovi pochvalu určite odovzdám, ďakujem, poteší sa :) Určite potom Tvoj výtvor nafoť, už teraz som naň zvedavá. Mňa, totiž, tieto čitateľské a knihomoľské doplnky a maličkosti nikdy neprestanú baviť :) :) Želám veľa šťastia pri tvorení

      Odstrániť
  2. knihomolské tašky sú super :) ja ich mám plno ešte z martinusu keď som tam robila :) všade sa mi nejaká knihomoľská taška povaľuje. tá tvoje je krásna a teda obdivujem, že ste s priateľom taký tvoriví. U môjho frajera by niečo vyrobené len tak z lásky asi nepochodilo, on nemá cit pre takéto veci, :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím priznať, že až pri priateľovi som v sebe objavila kreatívneho ducha. Vždy ma, však, svojimi výtvormi predbehne :) Po taškách s knižným motívom som pokukovala v obchodoch aj ja a nie je vylúčené, že si nejakú zaobstarám, veď predsa, túto musím trošku šetriť :D :) A čo sa týka "citu pre tento druh darčekov", každý sme zástancom niečoho iného, čo je, si myslím, úplne v poriadku :) Ďakujem Ti za milý komentár

      Odstrániť
  3. No tak to je naozaj krásne a jedinečné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :) A hlavně úžasná knihomolská taštička :) Ta se opravdu hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, takýchto čitateľských vychytávok nie je nikdy dosť :)

      Odstrániť