streda 13. apríla 2016

SÚŤAŽ "Moja obľúbená klasika"

Moji milí priatelia, mám tu pre Vás  jedno milé prekvapenie. Historicky prvú súťaž na Čitárni! Síce blog neoslavuje žiadny významný míľnik, no i tak som sa rozhodla niečo pre Vás vymyslieť ako poďakovanie za Vašu vernosť, aktivitu, krásne a pozitívne komentáre, a proste za to, že ste si Čitáreň, za krátky čas jej existencie, obľúbili.

Skôr ako prejdem k samotnej súťažnej úlohe a iným dôležitým informáciám, chcela by som vyjadriť obrovské poďakovanie vydavateľstvu Slovart, ktoré knižné výhry do súťaže venovalo. Som veľmi rada, že s ich pomocou budem môcť niekoho z Vás obdariť nádhernými knižnými cenami.
Súťažná úloha

Súťažná úloha je veľmi jednoduchá, no bude si vyžadovať Vašu kreativitu. Určite ste si mohli všimnúť, že osobne preferujem klasickú literatúru, a tá bude aj predmetom úlohy. Vytvorte fotografiu Vašej obľúbenej knižnej klasiky a vyhrajte peknú cenu.
Fotografia môže byť fotená v prírode, v kaviarni, či priamo vo Vašej knižnici. Fantázií sa medze nekladú a odmenené budú najkrajšie a najkreatívnejšie fotografie. Hlavné je, aby bolo na fotke zreteľne vidno o akú knihu a autora ide. K tejto fotke by som Vás poprosila napísať pár slov o tom, prečo ste si vybrali práve danú klasiku a prečo je pre Vás práve táto obľúbená.

O čo súťažíte

A o čo konkrétne súťažíte? Som veľmi vďačná vydavateľstvu Slovart, ktoré knihy do súťaže venovalo, bez toho, aby som s ním spolupracovala písaním recenzií. Vďaka tomuto vydavateľstvu súťažíte o dve krásne klasiky, a to o, mnou milovanú, JANE EYROVÚ od Charlotte Brontë a JUVENÍLIE od Jane Austen. Verím, že tieto ceny oslovia aj mojich českých čitateľov, aj keď sú knihy písané v slovenskom jazyku. Minimálne ich krásna obálka stojí za Vašu účasť v súťaži. Neváhajte súťaž zdieľať aj svojim priateľom či na svojom blogu, myslím, že ceny sú viac než lákavé!



Termín trvania súťaže

Do súťaže "Moja obľúbená klasika" sa môžete zapojiť v dňoch od 13. 04. - 08. 05. 2016.

Pravidlá súťaže
  1. Zašlite súťažnú fotografiu spolu s popisom k nej na e-mailovú adresu: evka.z.citarne@gmail.com v termíne konania súťaže spolu s Vaším menom, resp. prezývkou, pod ktorou bude fotografia zverejnená spolu s jej textom na facebook-ovej stránke Čitárne. Odoslaním fotografie vyjadrujete súhlas na jej zverejnenie s popisom a Vaším menom, resp. prezývkou. Do e-mailu mi môžete napísať Vašu preferenciu knihy v prípade výhry. Respektíve mi môžete fotku zaslať aj na facebook Čitárne s vyššie uvedenými info a Vaším kontaktným e-mailom.
  2. Dajte svoj "like" facebook-ovej stránke Čitárne.
  3. A už len sledujte fotografie, ktoré budú priebežne uverejňované v albume "Moja obľúbená klasika" na facebook-u Čitárne. Pri výbere výherných fotografií mi môžete pomôcť pridaním Vášho "like" k fotke.
  4. Výhercu budem kontaktovať po uverejnení výsledkov súťaže na blog a facebook, dňa 13. 05. 2016, na kontaktný e-mail, z ktorého mi bola fotografia odoslaná.
Do súťaže sa môže zapojiť ktokoľvek s doručovacou adresou v SR alebo ČR pri splnení vyššie uvedených podmienok v termíne trvania súťaže.

Držím palce, moji knižní priatelia, a teším sa na Vaše skvelé fotografie.

5 komentárov:

  1. Opravdu pěkná soutěž, Evi. Líbí se mi, že se soutěží o klasiky, které jsou zároveň tématem soutěže. Přeci jen bychom ani na tyto poklady neměli zapomínat :) Výhry jsou taky velmi lákavé, ale do soutěže se nezapojím...Přeci jen ty knihy ve slovenštině raději "přenechám" (:D) někomu, kdo by o ně stál více.
    S radostí ale budu sledovat tvoji FB stránku a budu se kochat přibývajícími příspěvky :)
    Hezký večer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Hanka :) ak len predsa len zmeníš názor a súťaže sa zúčastníš, budem len rada. Možno by to bola príjemná zmena, v prípade výhry, čítať knihu v slovenskom jazyku resp. by Ti jedno z týchto krásnych vydaní zdobilo knižnicu.

      Odstrániť
  2. Přidávám se k Hance, krásná a originální soutěž, kterou budu s chutí sledovat na Facebooku. Asi se také spíše nezapojím, moje občasné schůzky s Jane Austenovou totiž zatím nedopadají moc dobře ani v češtině... :) Ať vyhraje nějaký milovník této krásné literatury, který jí náležitě ocení. Měj se moc hezky, Evi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začínam mať obavu, aby rovnaký postoj nezaujali všetci moji českí čitatelia a na koniec nebudem mať komu ceny odovzdať, čo by ma veľmi mrzelo. Dúfam, však, že súťaž niekoho osloví natoľko, že sa do nej aj zapojí :) Maj sa krásne aj Ty a užívaj víkend :)

      Odstrániť
  3. Výborná súťaž. Dosúťaženia priatelia!

    OdpovedaťOdstrániť